Wednesday, May 20, 2015

Berita Baik!! kaki soping!! Lazada Zalora Groupun Agoda


Wehuu...Baru 3-4 hari lepas update pasal shopback ni...
semalam saya dh dapat email notification ckp dia dlm proses dan bila cek acc dh masuk pun duit cashback saya..hehehe

RM55.87 ok la kan... ade gak sipi2 dapat duit cashback hasil soping online kt Lazada (terutamanya). Bukan soping brg bukan2.. saya slalu order pampers je pun... sb beli trus 3 paket..murah..dpt less 10%, pastu dapat pulak cashback 5-10%...
hehehe

nk tgk pos saya sebelum ni pasal SHOPBACK klik sini


Ok bai.. itu je saya nk share..kongsi sama2 wlpun tk seberapa.. seronok je lebih.. :)
babai...xoxo

share gmbr adik n abg skit..


No comments:

Popular Posts

Espring ada Otak?

 ~Ni merupakan otak espring.. cip-cip yang direka oleh saintis … jangka hayat filter epsring pun akan direkod kt sini… sampai masa.. ade sig...

Popular Posts